MENU
DITTERSBACH-GLAZ BAHNPOST 16-03-1912. Tak datowana jest pocztówka wysłana do Berlina. Przedstawia Głuszycę Górną /od prawej strony/ graniczącą z Głuszycą. W centrum widoczny wiadukt linii kłodzkiej. Łatwo dopatrzyć się kościoła MB Królowej Polski. Widok dokładnie odwrotny do pieknego ujęcia . Przy okazji warto sobie jeszcze jedno piękne ujęcie z wiaduktem przypomnieć . /rozmiar lekko zawyżony/

Dodał: rajaser° - Data: 2013-04-07 22:24:38 - Odsłon: 7173
16 marca 1912


Czteroprzęsłowy most z przęsłami kratownicowymi oparty na trzech piaskowcowych filarach. Dwa środkowe przęsła w latach 1908-1910 otrzymały wzmocnienie parabolicznymi pasami skierowanymi ku dołowi. Długość mostu wynosi 149 metrów, wysokość nad dnem doliny ok. 17 m. Jazda górą, obydwa tory czynne. (moose za P. Dominasem)

  • /foto/3602/3602202m.jpg
    1898 - 1902
  • /foto/7580/7580101m.jpg
    1900 - 1907
  • /foto/7884/7884410m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/147/147074m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/147/147076m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/7060/7060942m.jpg
    1903
  • /foto/7109/7109230m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/26/26525m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4104/4104257m.jpg
    1914
  • /foto/6496/6496022m.jpg
    1928
  • /foto/285/285012m.jpg
    1929 - 1931
  • /foto/7711/7711305m.jpg
    1930 - 1936
  • /foto/5727/5727878m.jpg
    1935
  • /foto/373/373057m.jpg
    1938
  • /foto/73/73957m.jpg
    2005
  • /foto/79/79311m.jpg
    2005
  • /foto/78/78671m.jpg
    2006
  • /foto/109/109322m.jpg
    2006
  • /foto/206/206762m.jpg
    2007
  • /foto/205/205279m.jpg
    2008
  • /foto/270/270490m.jpg
    2008
  • /foto/409/409448m.jpg
    2011
  • /foto/446/446171m.jpg
    2012
  • /foto/446/446175m.jpg
    2012
  • /foto/446/446179m.jpg
    2012
  • /foto/446/446193m.jpg
    2012
  • /foto/446/446194m.jpg
    2012
  • /foto/5805/5805855m.jpg
    2015
  • /foto/6188/6188892m.jpg
    2016
  • /foto/6189/6189479m.jpg
    2016
  • /foto/8488/8488501m.jpg
    2020

Zbiory prywatne

Poprzednie: ul. Pokrzywianka Strona Główna Następne: Kościół św. Mikołaja


SIERP | 2013-08-22 13:34:59
Linia kolejowa rozbudowana o drugi tor ale jeszcze przed wzmocnieniem pierwotnej kratownicy charakterystycznym łukiem.