Historia kolei w Głuchołazach:
Kilometraż stacji (st.), przystanków, odgałęzień (podg.) na linii nr 297. W nawiasie kilometraż niemiecki. Stację węzłową zaznaczono pogrubieniem, a obiekty nieczynne/nieistniejące kursywą: - , Nowy Świętów, st., km 0,000 (km 0,22) - ...
Historia kolei w Głuchołazach:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Kilometraż stacji (st.), przystanków, odgałęzień (podg.) na linii nr 297. W nawiasie kilometraż niemiecki. Stację węzłową zaznaczono pogrubieniem, a obiekty nieczynne/nieistniejące kursywą: - , Nowy Świętów, st., km 0,000 (km 0,22) - , Rudawa, podg., km 2,100 - , Głuchołazy, st., km 5,952 (km 6,17) - , Głuchołazy Miasto, po., km 7,561(km 7,78) - , Głuchołazy Zdrój, po., km 8,579 (km 8,80) Na posterunku odgałęźnym Rudawa swój koniec miała łącznica nr PLK 770 Stary Las - Rudawa (dł. 780 m), umożliwiająca wjazd na linię pociągom jadącym od strony Prudnika, bez konieczności zmiany czoła pociągu w Nysie. W Głuchołazach początek brały następujące linie transgraniczne: - PLK 333 Głuchołazy - Pokrzywna - Jindřichov ve Slezsku (CZ) - PLK 343 Głuchołazy - Głuchołazy Miasto - Mikulovice (CZ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||
Linia kolejowa nr 297 Nowy Świętów - Głuchołazy Zdrój na innych fotografiach | ||
|
||