MENU
Fotokopię rozkładu jazdy pociągów AD 1938 z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry i czeskiego Korzeniowa ( Polaun) dedykuję osobliwie naszemu piewcy jeleniogórskich krajobrazów- Kazimierzowi P.

Dodał: Festung° - Data: 2005-10-21 21:38:40 - Odsłon: 3905
Rok 1938


UWAGA!! Z uwagi na rozległość obiektu stacji kolejowej Jelenia Góra dodając zdjęcia należy dopisać je do poszczególnych podobiektów:

- , Dworzec kolejowy Jelenia Góra - dla zdjęć dworca od frontu, wnętrz dworca oraz zdjęć od peronów gdzie dworzec jest głównym motywem zdjęcia (dworzec jako pierwsze przypisanie)
- , Perony i przejście podziemne oraz zdjęcia z dworcem, gdzie perony są głównym motywem zdjęcia (dworzec jako drugie przypisanie)
- , Nastawnie i posterunki ruchu stacji Jelenia Góra (tereny kolejowe i inne budynki towarzyszące powinny znaleźć się w dedykowanych obiektach)
- , Tereny i zakłady kolejowe oraz dawna lokomotywownia MD Jelenia Góra - do tego obiektu i utworzonych podobiektów dodajemy zdjęcia torowisk, bocznic, warsztatów kolejowych, hali taboru, wagonowni, dawnego wachlarza dla parowozów i dawnej obrotnicy, wież ciśnień i przyzakładowej szkoły zawodowej (późniejszej modelarni)
- , Sekcja Zasilania PKP Energetyka we wschodniej części stacji
- , Tereny dawnej ekspedycji kolejowej od ul. W. Pola i znajdujące się tam magazyny, rampy ładunkowe, place składowe, suwnice i bocznice
- , Budynek przy dworcu, dawna siedziba oddziału drogowego, później wartownia SOK
- , Budynek d. komisariatu kolejowego MO, obecnie noclegownia drużyn konduktorskich, strażnica SOK, administracja stacji JG
- , Przejście pod torami od ul. W. Pola
- i , Wiadukt istniejący w ciągu Alei Solidarności oraz wiadukt nieistniejący we wschodniej części stacji
Zdjęcia panoramiczne stacji, plany stacyjne, litografie gdzie motyw kolejowy jest w miniaturze, zdjęcia taboru na stacji i wszelkie inne zdjęcia, których nie można dopisać do ww. podobiektów dopisujemy bezpośrednio do obiektu stacji.

  • /foto/174/174384m.jpg
    1866 - 1880
  • /foto/7066/7066735m.jpg
    1867
  • /foto/429/429725m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/3823/3823884m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/7427/7427256m.jpg
    1895 - 1904
  • /foto/6779/6779811m.jpg
    1898
  • /foto/7028/7028318m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/6269/6269152m.jpg
    1900 - 1904
  • /foto/360/360878m.jpg
    1906 - 1908
  • /foto/5513/5513753m.jpg
    1906 - 1909
  • /foto/3338/3338884m.jpg
    1906 - 1910
  • /foto/326/326741m.jpg
    1907 - 1909
  • /foto/4945/4945038m.jpg
    1907 - 1909
  • /foto/6262/6262816m.jpg
    1908
  • /foto/18/18692m.jpg
    1910
  • /foto/18/18588m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/5419/5419554m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/6136/6136148m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/7173/7173805m.jpg
    1919
  • /foto/6811/6811207m.jpg
    1921
  • /foto/5856/5856700m.jpg
    1924
  • /foto/7173/7173235m.jpg
    1929
  • /foto/98/98806m.jpg
    1930
  • /foto/6486/6486761m.jpg
    1931
  • /foto/3394/3394395m.jpg
    1934
  • /foto/3813/3813489m.jpg
    1936
  • /foto/7177/7177296m.jpg
    1936
  • /foto/54/54947m.jpg
    1937
  • /foto/5749/5749305m.jpg
    1940 - 1943
  • /foto/6787/6787626m.jpg
    1944
  • /foto/381/381619m.jpg
    1989
  • /foto/20/20163m.jpg
    2004
  • /foto/52/52740m.jpg
    2005
  • /foto/8238/8238246m.jpg
    2008
  • /foto/5168/5168398m.jpg
    2010
  • /foto/4995/4995677m.jpg
    2014
  • /foto/4999/4999826m.jpg
    2014
  • /foto/5076/5076476m.jpg
    2014
  • /foto/5076/5076695m.jpg
    2014
  • /foto/5515/5515768m.jpg
    2015
  • /foto/5515/5515779m.jpg
    2015
  • /foto/5627/5627026m.jpg
    2015
  • /foto/5627/5627031m.jpg
    2015
  • /foto/5627/5627194m.jpg
    2015
  • /foto/5627/5627250m.jpg
    2015
  • /foto/5629/5629303m.jpg
    2015
  • /foto/6024/6024397m.jpg
    2016
  • /foto/6024/6024409m.jpg
    2016
  • /foto/6024/6024429m.jpg
    2016
  • /foto/6391/6391490m.jpg
    2016
  • /foto/7177/7177282m.jpg
    2016
  • /foto/6904/6904183m.jpg
    2017
  • /foto/7104/7104503m.jpg
    2018
  • /foto/7341/7341538m.jpg
    2018
  • /foto/7393/7393394m.jpg
    2018
  • /foto/7896/7896775m.jpg
    2019
  • /foto/8300/8300938m.jpg
    2019
  • /foto/8248/8248349m.jpg
    2019

Czeska strona internetowa- 90 lat kolei elektrycznych na Śląsku www.tiscali.cz

Poprzednie: Firma turystyczno-autobusowa Dzierzona Strona Główna Następne: Dawna restauracja Preußische Krone


KazimierzP | 2005-10-22 08:31:37
Do Szklarskiej Poręby górnej jeździły o 14 minut krócej niż dzisiaj. Do Kamiennej Góry już nie ma bezpośredniego połaczenia!:-( Do Karpacza takoż!!! Adaś! Ostatni jak jechałem z zoną do Szklarskiej to bez przerwy skakaliśmy od okna do okna aby podziwiać widoki po obu stronach pociągu! Trasa do samych Czech musiała być jeszcze bardziej malownicza! (własciwie jest tylko bez pociagów.
górski | 2014-01-31 19:13:11
Zwykłym osobowym z Jeleniej Góry 28 minut do Karpacza a 25 minut przyśpieszonym ( z Goerlitz czy Berlina) to całkiem przyzwoite czasy. W sezonie samochodem bywa gorzej.