MENU
Rozpoczęła się budowa podziemnego przejścia, przebiegającego przez skarpę kolejową pod nieczynną LK 291 przy ulicy Ułanów Nadwiślańskich w Szczawnie-Zdroju.

Dodał: rajaser° - Data: 2020-05-31 23:57:48 - Odsłon: 462
27 maja 2020


Pół miliona złotych pochłonie budowa podziemnego przejścia, przebiegającego przez skarpę kolejową pod nieczynną LK 291 przy ulicy Ułanów Nadwiślańskich w Szczawnie-Zdroju. Powstanie blisko 30 metrów nowego przejścia. By je wybudować, budowlańcy muszą rozkopać istniejącą skarpę kolejową. Obecny etap to budowa tunelu w skarpie kolejowej pod nieczynną trasą. Obecnie mieszkańcy korzystają z przejścia w tunelu, przez który prowadzi także droga. Przejście jest wąskie i dość niebezpieczne. Nowy tunel ma rozwiązać ten problem.

  • /foto/8778/8778314m.jpg
    2020
  • /foto/8778/8778317m.jpg
    2020
  • /foto/8778/8778330m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797461m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797470m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797475m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797490m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797509m.jpg
    2020
  • /foto/8797/8797531m.jpg
    2020
  • /foto/8822/8822431m.jpg
    2020
  • /foto/8822/8822439m.jpg
    2020
  • /foto/8852/8852106m.jpg
    2020
  • /foto/8852/8852111m.jpg
    2020
  • /foto/8954/8954326m.jpg
    2020
  • /foto/8954/8954328m.jpg
    2020
  • /foto/8954/8954332m.jpg
    2020
  • /foto/9019/9019588m.jpg
    2020
  • /foto/9019/9019589m.jpg
    2020
  • /foto/9019/9019591m.jpg
    2020
  • /foto/9019/9019593m.jpg
    2020

rajaser°

Poprzednie: Świetlica wiejska Strona Główna Następne: 2016-2019 Budowa komisariatu policji


Trójgarb | 2020-06-18 20:16:23 | edytowany: 2020-06-18 20:16:47
LK 291 jest w części czynna do dnia dzisiejszego, a widoczny nasyp należy do zlikwidowanego odcinka. BTW, chyba taniej wyszłoby zlikwidowanie tego rozsypującego się niskiego wiaduktu, pod którym nie przejedzie żaden współczesny autokar i zrobienie tam obszernego wjazdu do miasta. Górą już nigdy nie pojądą pociągi, chyba że turystyczne z lokomotywą z traktora. ;-)
Ryszard Kumorek | 2020-06-19 11:06:38
Never Say Never!
Trójgarb | 2020-06-20 13:24:06
Pociągi nie pojadą nigdy, co nie znaczy, że nie da się z tej "linii" pożyć (vide polski program energetyki jądrowej). Taki tunelik to okresowe przeglądy, konserwacja i remonty. A regularne studium wykonalności dla całego odcinka to prawdziwy róg obfitości. Gdyby powstał tam przekop, to pozostałoby tylko odśnieżanie chodnika, a wiadomo, że w ostatnich latach mało było "materiału" do pracy.