MENU
Plan Szczawna Zdroju z 1922 r.

Dodał: maras - Administrator° - Data: 2010-12-09 22:04:48 - Odsłon: 2711
Rok 1922

  • /foto/4419/4419947m.jpg
    1800
  • /foto/329/329143m.jpg
    1807
  • /foto/6668/6668302m.jpg
    1846
  • /foto/8159/8159310m.jpg
    1867
  • /foto/4150/4150358m.jpg
    1868
  • /foto/5980/5980021m.jpg
    1896
  • /foto/7459/7459697m.jpg
    1900
  • /foto/3301/3301885m.jpg
    1900 - 1907
  • /foto/433/433298m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/240/240581m.jpg
    1907
  • /foto/3525/3525821m.jpg
    1907
  • /foto/5717/5717963m.jpg
    1909
  • /foto/7640/7640633m.jpg
    1910
  • /foto/3619/3619594m.jpg
    1911 - 1912
  • /foto/3475/3475123m.jpg
    1912
  • /foto/4474/4474593m.jpg
    1913
  • /foto/4474/4474606m.jpg
    1913
  • /foto/4474/4474619m.jpg
    1913
  • /foto/5318/5318297m.jpg
    1913
  • /foto/5944/5944233m.jpg
    1913
  • /foto/7640/7640619m.jpg
    1913
  • /foto/6266/6266340m.jpg
    1914
  • /foto/281/281360m.jpg
    1914 - 1930
  • /foto/267/267138m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/60/60613m.jpg
    1926
  • /foto/3426/3426389m.jpg
    1926
  • /foto/4185/4185174m.jpg
    1927
  • /foto/5318/5318287m.jpg
    1928
  • /foto/5165/5165139m.jpg
    1931
  • /foto/244/244662m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/413/413144m.jpg
    1936
  • /foto/7394/7394695m.jpg
    1936
  • /foto/7394/7394697m.jpg
    1936
  • /foto/3691/3691270m.jpg
    1938
  • /foto/3700/3700653m.jpg
    1959
  • /foto/8263/8263483m.jpg
    1978
  • /foto/5163/5163843m.jpg
    1984
  • /foto/5165/5165098m.jpg
    1984
  • /foto/5165/5165145m.jpg
    1984
  • /foto/5165/5165163m.jpg
    1984

Cyfrowa Biblioteka Narodowa / www.polona.pl CBN Polona

Poprzednie: Dom Zdrojowy Sanatorium Uzdrowiskowe Nr 1 Strona Główna Następne: ul. Wyspiańskiego Stanisława


Petroniusz (admin) | 2010-12-10 22:17:33
Istnieje podobny, ale wcześniejszy - z roku 1911. Jest w CBN?
maras - Administrator | 2010-12-10 23:00:40
Rok 1922 jest datą publikacji zbioru map, możliwe, że sama mapa jest starsza?
moose (administrator) | 2010-12-11 06:22:22
Mapka typowa dla przewodników wydawanych z dużą częstotliwością. Datowanie wydaje się być prawidłowe. Nie ma jeszcze basenu na Mickiewicza, a jedynie kąpielisko na spiętrzeniu wody, które istniało wcześniej. Basen jest z 1926-27 roku.
derwisz | 2014-10-12 16:08:23
Mapa pochodzi z co najmniej 1927 r a sądzę, że nawet później. Dowód: na mapie zaznaczono basen i jego zabudowę- budynek gospodarczy na czerwono. Przy zwykłym zbiorniku wodnym nie budowano by zaplecza gospodarczego. Budynek i basen wybudowano w 1927-2-4 . Sprawdziłem osobiście- taka data widnieje na gruzach budynku.
maras - Administrator | 2014-10-12 16:31:30
To znaczy, że przewidywali w 1922r. (data publikacji tej książki) budowę basenu w 1927r.?
Petroniusz (admin) | 2014-10-12 23:19:39
Przed wybudowaniem basenu w 1927 musiało tam istnieć kąpielisko (widoczne jest np. na planie z 1913 - czy na rok przed budową basenu - ).
Petroniusz (admin) | 2014-10-12 23:25:24
A, moose o tym wspomina kilka komentarzy wcześniej. :)
maras - Administrator | 2014-10-13 00:27:58
To wyczerpuje temat :)