Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść



Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

maras - Administrator
maras - Administrator
Wolwro
Wolwro
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
Rigo.
maras - Administrator
Zbigniew Franczukowski (bynio)
Zbigniew Franczukowski (bynio)
Parsley
Parsley
Petroniusz (admin)

Ostatnio wyszukiwane hasła


Lista ostatnio skomentowanych zdjęć.
Kliknij na komentarz, aby na niego odpowiedzieć
1 2 3 4 5 6 7 8 9

SIERP°

kazimierz adamski (2020-09-19 18:42:14) Zdjęcie wykonano na boisku "Piasta Nowa Ruda" przy ulicy Sportowej.Tam gdzie stoi stodoła (nazywana "księdza stodoła" ,bo pole gdzie teraz jest Osiedle Piastowskie było parafialne). Z tyłu widać kamienicę przy ulicy T. Kościuszki 19. Na tym polu w roku chyba 1960 brałem udział w zawodach narciarskich.



13smok°

maras - Administrator (2020-09-19 11:50:45) Trochę ciemne... Można trochę rozjaśnić :)



maras - Administrator°

Tony (2020-09-17 15:28:58)



sawa°

sawa (2018-05-12 18:48:38) Proszę przenieś ten obiekt, czyli dom nr 34 do Rzeczki.... jakimś cudem wkleił mi się tam, gdzie go nie ma :/:(

jawc - Administrator (2018-05-12 19:02:28) Już jest na swoim miejscu :-)

sawa (2018-05-12 19:09:06) Namieszałam tam strasznie .... dziękuję :)

lena.wiktoria (2020-07-19 19:00:43) A ja chciałabym zapytać o widok z Małej Sowy w stronę Rzeczki i Sokolca. Patrząc stamtąd w tym kierunku widzi się dwie wieże, jedna to przekaźnikowa na Sokole, drugiej nie mogę zidentyfikować. Jest biała ze spiczastym metalowym hełmem, wygląda na kościelną, ale pewności nie mam. Czy ktoś mógłby mi pomóc?

jakas1 (2020-09-11 11:04:29) Ta druga wieża, którą widzi Pani z Małej Sowy to wieża widokowa na Włodzickiej Górze:

lena.wiktoria (2020-09-15 15:52:49) Bardzo dziękuję :)



Petroniusz (admin)°

Tony (2020-09-03 21:46:10) Zdjęcie zostało wykonane podczas prac przeprowadzonych ok. 1909-1910 roku: .

Tony (2020-09-07 22:00:52) To nie był przytyk do zdjęcia, po prostu zauważyłem identyczne w artykule z 1910 r. :)

Petroniusz (admin) (2020-09-07 22:05:41) A przytykaj sobie ile chcesz. :) Ważne aby informacje na portalu były rzetelne. I w tym pomagają komentarze. Odszukam broszurę, bo pewnie podałem rok jej wydania, albo wcześniejszy, co oczywiście nie zawsze oznacza faktyczną datę wykonania zdjęcia.

Tony (2020-09-07 22:10:20) Ja zrobiłem identyczny błąd, nie przeczytałem (a jest wzmianka w artykule), że większość prac przy pijalni wód przeprowadzono w 1907 i 1908 roku. Jak chcesz mogę Ci podesłać skany tego artykułu, nie czytałem go w całości a może zawiera jeszcze jakieś ciekawe informacje.

Petroniusz (admin) (2020-09-07 22:14:37) Pewnie, prześlij.

Petroniusz (admin) (2020-09-07 22:37:19) Dziękuję. :)

Petroniusz (admin) (2020-09-07 22:46:32) Dr Wagner, te same zdjęcia (jeśli mnie pamięć nie myli); to może być ten sam artykuł, tylko w innym wydaniu. Ale to co znalazłeś jest dużo lepszej jakości (mój to jakaś "gazetówka"). Nie krępuj się, dodaj powyższe na nowo, w lepszej jakości; swoje usunę. Tylko wspomnij o mnie w opisie. :)

Tony (2020-09-07 22:51:30) Bez przesady, szybciej podmienić :)

Petroniusz (admin) (2020-09-08 22:31:05) OK, dzięki Tony. Podmienię, ale już nie dzisiaj.

Petroniusz (admin) (2020-09-14 21:20:52) Dziękuję za podmiankę. :)

Tony (2020-09-08 00:10:01) Czy to jedyny widok przedstawiający bramę nr 2?! Chyba jestem ślepy, że ją dopiero teraz zauważyłem.

Petroniusz (admin) (2020-09-08 22:31:20) Ale oko!



Kolekcja - J.Smolarz°

Petroniusz (admin) (2020-09-13 20:31:30) To zdjęcie współczesne. Prawidłowa data to 2020-09-13 (podaję za exif).

Petroniusz (admin) (2020-09-13 20:33:37) Mamy taką niepisaną zasadę, aby w opisie zdjęcia podawać informacje z nagrobków (imię, nazwisko, data urodzenia i śmierci, itp.). Fajnie, gdybyś uzupełnił opis.

Petroniusz (admin) (2020-09-13 21:35:43) Widzę, że zmieniłeś datę i dodałeś informacje z nagrobków. Super.

Petroniusz (admin) (2020-09-13 22:51:05) Z czystej ciekawości zapytam: dlaczego na mój komentarz o podawaniu danych osób zmarłych odpowiadasz pod innym zdjęciem?

Kolekcja - J.Smolarz (2020-09-13 23:20:39) Tak miałem odpowiedzieć. Mój błąd - sorry.



Kolekcja - J.Smolarz°

maras - Administrator (2020-09-13 20:43:01) Poprawiłem datowanie z 1953 r. na 13 września 2020 r. wynikającą z exif-u. Nie datujemy zdjęć współczesnych rokiem powstania obiektu.

Kolekcja - J.Smolarz (2020-09-13 21:08:27) Starałem się odtwarzacz napisy i daty , aby można było odczytać .Myślę że się udało .



vooiteg°

Zdzisław K. (2020-09-12 19:34:33) Wcześniejszy kadr.



fanpage_janowice_wielkie°

Ryszard Kumorek (2020-09-10 15:57:31) A w lustrze hydralowcy w akcji!

fanpage_janowice_wielkie (2020-09-10 18:51:34) Zawsze mnie korci :)

Ryszard Kumorek (2020-09-11 18:27:42) :-)



maras - Administrator°

Tony (2020-09-10 22:47:28) Nie wstawiałem bo mamy bardzo podobne: , zastanawiałem się czy podmienić.

maras - Administrator (2020-09-10 22:50:10) Tam jest trochę szerzej z prawej strony.

Tony (2020-09-10 22:51:49) Masz rację.


1 2 3 4 5 6 7 8 9